fbpx

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Od velikog je značaja da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu, kako bi kurir sačinio Zapisnik o oštećenju robe. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 060/0208885, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na digitalwingbeograd@gmail.com sa opisom i slikom uočenog oštećenja.

Reklamacije na vrstu robe ili pogrešne podatke

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj i, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj
060/0208885 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na
digitalwingbeograd@gmail.com i opišete kakav problem imate.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu 
digitalwingbeograd@gmail.com  ili pozivom na kontakt telefon 060/0208885

Postupak reklamacije

U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju telefonskim ili elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

U slučaju povrata robe kupcu koji je proizvod platio pouzećem, troškovi vraćanja padaju na račun kupca.

Zamena proizvoda

Postupak je sledeći

  • Pošaljite nam proizvode nazad
  • Troškove slanja snosi kupac
  • Kada primimo vraćeni artikal, šaljemo vam zamenjeni artikal

Ipak to nije ono što sam mislio, hoću nešto drugo…

Ukoliko niste zadovolnji nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zameniti pod sledećim uslovima

  • da nije prošlo više od 14 dana od kako smo vam ga poslali
  • da nam proizvod vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom.
  • potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje-kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.

U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

POVRAĆAJ NOVCA

Po prijemu vraćene robe, nakon konstatacije da je proizvod vraćen u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, izvršiti povraćaj uplate novca koju je primio, koristeći ista sredstva plaćanja koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se kupac nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja.
U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun.

Trgovac ima pravo da uskrati povracaj novca ukoliko
utvrdi da roba nije u ispravnom stanju, ili ima tragove korišćenja

Situacije kada potrošač nema pravo na odustanak od ugovora

Potrošač nema pravo na odustanak od kupovine u sledećim situacijama:

  • ukoliko je nakon vraćanja robe ustanovljeno da je proizvod korišćen, na proizvodu vršena dorada, oštećen i samim tim onemogućen za dalju prodaju.

Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora

  • U slučaju odustanka od ugovora, popunjen obrazac za odustanak (koji je dostavljen uz račun prilkom isporuke robe) pošaljite nam poštom na adresu digitalwingbeograd@gmail.com
  • Rok za odustanak od ugovora iznosi 14 dana, ovaj rok teče od dana kada ste Vi primilli robu ili lice koje ste ovlastili za prijem robe u Vaše ime.
  • Dužni ste da nam robu u originalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom, vratite bez odlaganja a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad ste poslali obrazac za odustanak ( Obrazac za odustanak smatra se poslanim danom slanja na mail i od tog dana teče rok za vraćanje robe prodavcu ).
  • Snosite punu odgovornost ukoliko dođe do umanjenja vrednosti robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
  • Za svako korišćenje preko toga potrošač će odgovarati za umanjenu vrednost robe.
  • U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Vi snosite troškove vraćanja robe.
  • Iznos koji ste platili po osnovu ugovora, biće Vam vraćen najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema izjave o jednostranom raskidu.

Napomena:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.